Prekių pristatymas ir garantija

Prekių pristatymo laikas yra 1-5 darbo dienos.

Įspėjame, kad dėl nenumatytų aplinkybių pristatymas gali vėluoti. Tokiu atveju susisieksime su Jumis ir suderinsime pristatymo laiką. Specialiai užsakomų prekių pristatymo terminas – iki 15 darbo dienų. Pristatymo vieta ir laikas yra derinami telefonu arba el. paštu. Kiekvienam pasiūlymui yra pateikiama individuali pristatymo kaina, kuri priklauso nuo pristatymo vietos, prekių masės ir tūrio.

Pristatymams į Neringą (Kuršių Neriją) galioja išimtinė kainodara.

Jeigu mūsų parduotuvėje neradote norimo modelio, prašome kreiptis į mus telefonu +370 609 34352 arba susisiekite su mumis per kontaktų formą.

    Orientacinė pristatymo kaina*:

Tiksliau yra skaičiuojama individualiai.

0.5-2 kg / 4.0 eur
5 kg / 4.5 eur
10 kg / 6.0 eur
15 kg / 7.0 eur
20 kg / 7.5 eur
25 kg / 10.16 eur
30 – 40 kg / 13.5 eur
50 kg / 17.5 eur

GARANTIJOS IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS

GARANTIJA
Visoms prekėms, kurias įsigijote mūsų elektroninėje parduotuvėje, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite prekių aprašymuose, garantiniuose talonuose arba sužinosite pasikonsultavę su mumis.
* Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
* Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną.
* SVARBU: Jeigu prekes įsigijote internetu, Jūsų pirkimo dokumentas yra sąskaita faktūra, kurią gavote kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu.

GARANTIJA NĖRA TAIKOMA:
* Prekei, kuri buvo mechaniškai pažeista, ardyta ar sąmoningai sugadinta.
* Prekei, kuri buvo naudojama ne pagal paskirtį.
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl kliento kaltės.
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
* Prekei, kuri buvo remontuota ne specializuotame ir įgaliotame Pardavėjo servise.
* Prekei su pažeistais serijiniais lipdukais, plombomis.
* Prekei, kai neįmanoma identifikuoti jos serijinio numerio dėl pažeidimo ar kitokių veiksnių.
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir kt.), Force majeure (gaisro, potvynio ir kt.) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir kt.)
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų, vabzdžių ir kt.
* Prekei, kuri skirta asmeniniam naudojimui, o buvo naudojama verslo veiklai vykdyti.
* Prekei, jei klientas nepateikė prekės pirkimą-pardavimą iš dabuta.lt parduotuvės patvirtinančio dokumento (kasos kvito, PVM sąskaitos-faktūros ir pan.).
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl neoriginalių, nesertifikuotų priedų, detalių bei medžiagų naudojimo.
* Prekės susidėvinčioms detalėms (laidams, jungtims, laikikliams, anglies šepetėliams, įrankių laikikliams ir kt.).